ÁÁÁááá!

25. července 2011 v 20:11 | Chelsia
Dneska večer mám neskutečný chutě. Možná proto, že jsem si k večeři nedala ani lupínek a proto mi žaludek vyvádí, možná proto, že vidím všechny ty jídla. Zmrzliny, salámy, sýry a všechno na mě vyplazuje jazyk. Pomocte mi někdo :D Jestli mě něco dokonale nepřesvědčí, v tý euféroii vběhnu na lednici...fakt se to nedá
 

25.7. - Den pátý

25. července 2011 v 17:21 | Chelsia
Dnešek se vcelku, co se týče hubnutí, povedl. Jinak mám sice špatnou náladu, ale protože jsem v práci 8 hodin "běhala", shodila jsem za ten den půl kila a ráno očekávám 57:)

Snídaně: Trochu jogurtu s lupínkami
Svačina: asi tři nakrájené kousky jablka
Oběd: Pár kousků jablka a prá lupínků
Svačina: Asi 40 g bramborový kaše
Večeře:?

Pohyb: 8 hodin v práci, večer zaposiluju na pět minut na břicho,zadek a stehna a kašlu na to :D
Pití: 2l vody a ?

24.7. - den čtvrtý

24. července 2011 v 14:26 | Chelsia |  Deník
Snídaně: Asi 60g jogurtu s lupínkami
Svačina: 50g -II-
Oběd: 30g kuřecího masa a 70g bramborové kaše (odstředěné mléko)
Svačina: Lupínky a půl hrnku odstředěného mléka
Svačina: 1/2 půlky rohliku :D se sýrem :!

Pohyb: čtvrt hodiny zumby, pět minut posilování
 


Můžu vůbec?

24. července 2011 v 12:14 | Chelsia |  Deník
Celý život si připadám jako největší tlouštík. Možná jsem ani nebývala, ale...ted jsem. Když nad tím tak přemýšlím a vidím fotky těch holek co to dokázaly, říkám si, jestli mi je tohle vůbec přáno. Být hubená je snad jeden z mých největších snů. Příjde mi, jako bych toho nebyla hodna. Jako by sem si to asi nezasloužila.
Včera jsem si zkoušela před mámou kalhoty starý rok a asi polovinu nezapla. Třeba o kousek, ale ne. Bylo mi děsně trapně, zlášt, když ona zhubla v posledním roce asi 20kg.Některý ty kalhoty co mi nejdou jsem si nechala. Schválně,kdy mi zas půjdou. Hlavně vydžet. Prosím, prosím, prosím...at to dokážu!

23.7. - Den třetí

23. července 2011 v 19:49 | Chelsia |  Deník
Za dnešek jsem o něco spokojenější, ale pořád..tfujky :D Musim počkat až se mi žaludek zvykne tolik nejíst a zmenší se.

Snídaně: 8 koleček okurky
Svačina: 6 koleček okurky :D
Oběd: Dva brambory
Svačina: Několik kousků melounu (asi 2x1cm)
Večeře: Brambor a mrkev

Pohyb: Pět minut cvičení ráno, trochu běh, procházka se psem

Důvody proč být hubená

22. července 2011 v 9:32

1. Kolikrát si viděla, že by se kluk na ulici otočil za tlustou holkou?
2. Každé kilo je na běhu znát! Nechceš přece, aby se ti faldíky třásly kdykoli popoběhneš.
3. Bude ti slušet opravdu všecho!
4. Můžeš si vzít v létě minisukni, nebo krátké šortky a kluci se budou jen otáčet.
5. Trable kvůli tomu, že se musíš na koupáku ukázat v plavkách? Pryč s ním!
6. Když si na někoho sedneš, určitě nerada uslyšíš: ,,Ježiši, ty jsi těžká, kolik vážíš?"
7. Klíďo můžeš bez obav své drahé polovičce skočit do náruče a nebát se, že ho skolíš společně s Tebou na zem.
8. Už konečně se nebudeš muset hlídat, jak si sedáš. Aby se ti stehna "nerozcplácla", nebo aby nebyly vidět tvé špíčky, když si víc pokrčíš kolena k tělu.
9. Už nikdy neuslyšíš větu: ,,měla by jsi shodit."
10. Na dízu stačí když si vezmeš legíny a delší triko a nemusíš řešit co Ti sluší víc!
11. Konec hroznému vybírání oblečení, který Tě zeštíhluje a ve kterém nevypadáš tak tlustě. Budeš konečně moci nosit, co se Ti líbí!
12. Nebudeš se tak často potit.
13. Nebudeš si připadat divně, když budeš sedět na vratké houpačce, či něčem takovém..
14. Člověk se musí líbit hlavně sám sobě!
15. Už nikdy depky kvůli nadváze!
16.Kluci si mají rádi na co šáhnout? chtěla by sis ty u svýho kluka na něco šáhnout? Leda na nějaký pořádný svaly.
17. Je krásné slyšet pískání kluků, když jdeš po ulici, no ne?
18. Ušetříš za jídlo! a to dost! za to si pak koupíš něco na sebe a navíc další plus: bude Ti to slušet!
19. Sakra padaj mi kalhoty!
20. Thin je in! <3
be free

Moje triky

22. července 2011 v 9:04 | Chelsia |  Tipy triky
Když máš na něco chuť počítej do 100. A doufej že to přejde.
Ukliď nebo očisti něco nechutného přejde tě chuť.
Když chceš jít pro sladké, běž radši uklízet, nebo číst.
Čisti si zuby pokaždé když budeš chtít jíst. Chuť pasty bude odporná s chutí jídla
Když sedíš klepej si nohou, nebo klepej tužkou, nikdy se nepřestávej hýbat.
Každou hodinu vypij sklenici vody, nejen že se budeš cítit sytá ale navíc budeš mít neskutečně hydratovanou pokožku.
Studená voda spaluje více kalorii, a teplá voda vyvolává pocit plnosti.
Jez kořeněná jídla. Spalují tuky.
Po tom co se vykoupeš si na sebe pust vlažnou až studenou vodu. Zpevní ti to tělo.
Nejez po 18. hodině. Když chodíš spát dýl, můžeš po 19.
Snídej. Nastartuje to tvůj metabolismus.
Ráno a večer cvič. Stačí pět minut.

22.7. - den druhý

22. července 2011 v 8:32 | Chelsia |  Deník
Dneska nejdu do práce. Šéf říkal, že se nemusím válet v hlíně, když prší :)) miléé :D Doufám teda, že budu jíst lépe. Jinak se nemám na co vymluvit :D

Snídaně: okurka, zelí, lupínky (8:00)
Svačina: nic
Oběd: těstovinový salát 150g (12:00)
Svačina: jablko (14:30)
Večeře: (17:15) celozrný rohlík se sýrem
Pohyb: Vycházka rychlochůzí se psem a chvililinka cvičení večer
Pití: 2l vody

Rohlík? Nejsem absolutně spokojená. Musim s tim něco udělat. Zejtra budu tvrdší

Den první - 21.7.

20. července 2011 v 20:19 | Chelsia |  Deník
Ač odstartuji den první až zítra, napíšu už dnes, protože se sem zítra nedostanu. Jídelníček pak doplním.
K plánu...chci se stravovat taktikou "5-6 jídel denně". Budu jíst menší porce tak, abych snědla každý den aspon 2 kusy ovoce, měla bílkoviny, vlákninu atd...

Snídaně: jogurt+celozrné lupínky
Svačina: Nestihla jsem
Oběd: Jablko,lupínky, okurka
Svačina: okurka, trochu sýru
Večeře: 250g těstovinového salátu (obsahuje rybu, hrášek, papriku)
Pití: asi 3l vody a 1l čaje
Pohyb: 8 hodin v práci :D (zahradnictví)

Nejsem nejspokojenější, protože jsem největší jídlo měla večeři, vzhledem k tomu, že předtim jsem nestihla nic, pak jsem se vrátila a měla děsnej hlad. Poslední jídlo bylo v 17:30 a spát jsem šla o půlnoci, takže 6,5 hodiny před spánkem..

Začínáme

20. července 2011 v 19:39 | Chelsia
Vítám Vás na mém novém blogu. Jak jistě podle názvu poznáme, chci hubnout společně s Vámi.
Jmenuji se Chelsia. Netvrdím, že podrporuju anu, to rozhodně ne. Spíš zdravý způsob...
Začínám na 60 kg při 159 cm,což je celkem dost. Můj první cíl bude 57,druhý 55, pak 53,51,50....a pak uvidíme :)

Kam dál